Підкритерій 2.2. Зміст ОП має чітку структуру, освітні компоненти, включені до ОП, складають логічну взаємопов’язану систему та дозволяють досягти цілей та програмних результатів навчання.Зміст освітньої програми має чітку структуру; освітні компоненти, включені до освітньої програми, становлять логічну взаємоповʼязану систему та в сукупності дають можливість досягти заявленої мети та програмних результатів навчання. Зміст освітньої програми забезпечує формування загальнокультурних та громадянських компетентностей, досягнення програмних результатів навчання, що передбачають готовність здобувача самостійно здійснювати аналіз та визначати закономірності суспільних процесів.
● Забезпечення логічної послідовності вивчення освітніх компонентів. Під час визначення обсягу
і місця кожного з освітніх компонентів у навчальному плані враховано поступальність досягнення визначених результатів навчання. Структура і зміст ОП забезпечують надання необхідних попередніх знань та навичок для засвоєння кожного з освітніх компонентів, за винятком тих знань, якими вже володіють вступники на ОП;● Реалістичне охоплення кожного ПРН змістом обов’язкових освітніх компонентів програми. Забезпечення ПРН відображене як у матриці відповідності, так і простежується у змістовому наповненні кожного окремого освітнього компонента (у робочих програмах або силабусах);● Наявна структурно-логічної схеми освітньої програми, яка відображає логічний взаємозв’язок її освітніх компонентів. Структурно-логічна схема є візуалізацією навчального плану освітньої програми і демонструє узгодженість та послідовність вивчення освітніх компонентів, взаємозв’язок між навчальними дисциплінами, практикою та атестацією здобувачів вищої освіти;● Забезпечення структурою та змістом освітньої програми необхідних попередніх знань або навичок для проходження практики; ● Забезпечення змістом обов’язкових освітніх компонентів формування визначених компетентностей, зокрема й загальнокультурних та громадянських компетентностей. Для кожної із компетентностей, визначених освітньою програмою.
Всі освітні програми, що реалізуються у Національному університеті "Києво-Могилянська академія" мають чітку структуру. Обов’язкові освітні компоненти складають не більше 75% та спрямовані на отримання програмних результатів навчання, визначених стандартом спеціальності, Національною рамкою кваліфікацій та відтворюють особливості реалізації освітніх програм. Індивідуальна освітня траєкторія здобувача вищої освіти, що складає не менше 25%, передбачає широкий вибір дисциплін вільного вибору (на принципах Liberal Arts Education), а також у здобувачів є можливість вибрати мікрокредитні програми та програми minor - міждисциплінарні сертифікатні програми. Перелік дисциплін вільного вибору щорічно оновлюється.Індивідуальна траєкторія навчання студентів регулюється Положення про індивідуальну траєкторію навчання здобувачів та спеціальним окремим локальним документом: